Doelgroepen vervoer Westfriesland

Doelgroepen vervoer Westfriesland

Vervoersportaal
Vervoersportaal
Ziek of absent melden
Melding of klacht indienen
Download boekje over leerlingenvervoer
Download boekje leerlingenvervoer
Informatie en handleiding Westfriesland Vervoersapp en Portaal
Download Informatie en handleiding Westfriesland Vervoersapp en Portaal
QR Code
Installeer de Westfriesland Vervoersapp op uw smartphone:
1. Open de camera
2. Scan de QR-code
3. Installeer de app

Nieuws

WestFriesland Vervoersapp downloaden

  U kunt alvast de WestFriesland Vervoersapp downloaden. Gebruik daarvoor de onderstaande...

Lees meer

inlog aanvragen small






 

Mijn kind is ziek of gaat een keer niet mee

Meld uw kind bij voorkeur een dag van tevoren, maar minimaal één uur voor de ophaaltijd “ziek” in de WestFriesland Vervoersapp of het Vervoersportaal. Bij solo vervoer is het noodzakelijk dat u de avond ervoor uw kind afmeldt vóór 20.00 uur. Zo voorkomt u een loosrit.

Is uw kind niet afgemeld, maar gaat uw kind niet mee en komt de chau­ffeur voor niets? Dan meldt de chau­ffeur dit in het systeem als een ‘loos’ gereden rit. De middagrit wordt automatisch geannuleerd. Als uw kind ‘s middags wel meegaat, moet u dat op tijd doorgeven via de WestFriesland Vervoersapp of het Vervoersportaal. Na drie keer ‘loos’ wordt uw kind automatisch ziek gemeld. Uw kind wordt pas weer opgehaald als u uw kind beter heeft gemeld in de WestFriesland Vervoersapp of Vervoersportaal.


Ik heb een melding of een klacht

Bent u niet tevreden?

Wij doen ons uiterste best om de reis van uw kind goed te laten verlopen. Bent u niet tevreden? Laat het ons weten. Wij zoeken graag in onderling overleg naar een oplossing. Wacht niet te lang met het doorgeven. Zo kunnen we herhaling voorkomen en onze diensten verder verbeteren. U kunt uw klacht indienen bij DVG Personenvervoer via de WestFriesland Vervoersapp of het Vervoersportaal of via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. U kunt ook bellen naar: 085 – 0438745. Dit kan op werkdagen van 07.00 – 17.00 uur.

Na ontvangst neemt DVG uw zaak in behandeling en onderzoeken zij uw klacht, vraag of suggestie op zorgvuldige wijze. De meeste zaken worden binnen twee werkdagen afgehandeld. Soms vergt het uitzoeken van een klacht meer tijd. U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie, ook als uw klacht dan nog niet is opgelost en een inhoudelijke reactie wat langer duurt.

Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht

Wanneer u zich niet kunt vinden in de afhandeling van uw klacht door DVG, dan kunt u mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Button inloggen vervoersportaal